Marketing dag Stralend Werven

Stralend Werven

Praktische marketing dag voor haptotherapeuten met een eigen praktijk, en voor andere therapeuten die werken op haptonomische basis

Wat doe jij precies?
Hoe vertel je dat?
Hoe word je zichtbaar op een manier die bij je past?

Op donderdag 15 oktober 2015 geef ik in Doorn een speciale editie van Stralend Werven voor haptonomen, haptotherapeuten en alle andere -euten die werken op haptonomische basis. Ben je zo iemand? Grijp je kans, want je krijgt korting, het gaat specifiek over haptonomie én het levert punten op voor je accreditatie!

Hier kun je je aanmelden: http://www.haptonomie.nl/vervolg/inspiratie-voor-je-klantwerving

Donderdag 15 oktober 2015 van 9.30 tot 16.00 uur

Ontdek hoe jij stelselmatig én met plezier je klanten werft
Online én 'in het echt'
Met een goed verhaal waardoor klanten zelf naar je toe komen
Stop met leuren, begin met stralen!

• Ontdek jouw toegevoegde waarde
• Bouw een goede pitch (straalverhaal!)
• Gebruik het in je (online) marketing
• Kies de juiste online platforms
• Verbind site, maillijst en sociale media aan elkaar
• Maak een minimarketingplan met concrete acties

Je krijgt kennis, oefening en handige werkplannen om aan de slag te gaan met je marketing. 

Begin je net met je eigen praktijk? Dan is dit je kans om je eerste stappen te zetten om doelgericht aan je zichtbaarheid te werken.
Ben je al een poosje bezig? Dan besef je wat je al gedaan hebt, en wat je kunt doen om je praktijk nog sterker neer te zetten.

Want één ding is zeker: je bent nooit klaar met je marketing. Het is een continue proces van dingen in gang zetten. monitoren wat het oplevert, fijnslijpen, groeien, steeds meer durven, nog beter focussen, nieuwe middelen toevoegen...

De trainingsdag wordt verzorgd door Loes Vork van Vork Communicatie. 

Je verwacht misschien een training met beamer en powerpoint enzo?

Mis! Je krijgt een persoonlijke, interactieve presentatie waarbij de inhoud ook visueel wordt gepresenteerd, zodat je het later nog precies voor je ziet. Bovendien is het niet alleen 'aanhoren' maar ga je vooral ook zelf aan het werk. 
Je gaat gegarandeerd vol inspiratie en energie naar huis!

Stralend Werven Praktische Marketingdag

 

Hier kun je je aanmelden: http://www.haptonomie.nl/vervolg/inspiratie-voor-je-klantwerving

Let op. Deze dag is niet geschikt voor...

  • Ondernemers die producten verkopen, en die dus geen dienstverlener zijn
  • Grotere dienstverlenende bedrijven, die dus geen éénpitter zijn

"Inspirerend en verhelderend"

De marketingdag Stralend Werven bij Loes Vork heb ik als inspirerend en verhelderend ervaren. Een dag waar vaart in zit en waarbij theorie en praktisch bezig zijn worden afgewisseld. Loes geeft informatie op een beeldende manier, waardoor deze beklijft. Ze stimuleert je om je ideeën om te zetten in concrete acties en geeft bruikbare tips. Een aanrader!

Petra Pezarro, Integratieve Psychotherapie, november 2014

Citaten uit de evaluatie van eerdere edities van Stralend Werven (2014 en 2015)

De dag Stralend Werven bracht mij het inzicht dat ik al heel veel doe aan mijn marketing, alleen weinig gestructureerd. Ik kan er nu structuur in aanbrengen en dan zal het mij minder moeite kosten.

Ik heb goede hulp gekregen bij het bepalen van mijn focus. Ik weet nu beter waar ik mijzelf op wil richten, namelijk datgene waarin ik goed ben. En ik heb nu helder welke doelgroep ik wil bereiken.

Het helder kaderen van de doelgroep: dat is echt een winstpunt voor mij. En het besef dat ik nu eerst de tijd moet nemen om een goede basis te leggen voor mijn marketing. Dan gaan al mijn losse marketingacties samenhang krijgen en worden ze effectiever.

Ik heb een goed gevulde actielijst voor mijn marketing; ik kan daarmee zeker drie maanden vooruit. Ook erg fijn dat ik mijn doelgroep nu helder heb, en niet bang hoef te zijn dat ik daarbuiten geen andere klanten meer zal krijgen.

Het was een bijzonder nuttige dag. Vooral het onderdeel over de onderscheidende kwaliteiten heeft me enorm geholpen, de inzichten die mij dat bracht. Ik ga nu eerst verder werken aan het beperken van mijn doelgroep.

Ik volgde al het programma Maatwerk Marketing bij Loes, en het was voor mij heel fijn om alles weer eens langs te horen komen. Waarbij ik regelmatig dacht: o ja, dat moet ik weer eens even aanpakken. Ik kreeg trouwens een geweldige tip voor een doelgroep waar ik zelf nog niet aan had gedacht, dank je wel!

Ik heb nu overzicht in al mijn marketing activiteiten. Het was een leuke en nuttige dag. Toch ook eens aan de slag met Facebook…

Ik heb ontdekt dat ik al aardig op weg ben met mijn marketing, alleen de social media nog niet. Daarvoor heb ik nu handvatten gekregen. Ik denk dat ik vooral met Facebook ga werken.

De herkenning met de andere deelnemers vond ik plezierig. Hoewel ik al wat langer onderneem, heb ik vandaag toch nieuwe dingen geleerd die ik wil gaan toepassen. Fijn om van mezelf te zien dat er een stijgende lijn in zit.

Twee jaar geleden volgde ik Maatwerk Marketing. Vandaag voelde ik mij blij door het besef dat ik nu echt verder ben dan toen. Dat geeft mij een boost om de bakens opnieuw een stukje te verzetten. Gewoon doen! Ik ben nog steeds uit het ei aan het kruipen…

Het onderdeel over de toegevoegde waarde was voor mij een regelrechte eye-opener. Maar ook het overzicht van en inzicht in de social media, heel nuttig.

Deze dag is voor mij echt een stimulans om aan de slag te gaan met een goede PR voor mijn bedrijf.

Het onderdeel over de onderscheidende kwaliteiten sprong er uit voor mij: waarom doe ik de dingen die ik doe. Hierop ga ik voortborduren. Ik heb een leuke en goede dag gehad.

Ik ga verder werken aan mijn straalverhaal, want ik wil mezelf echt goed presenteren op de beurzen die ik voor de boeg heb. Vooral vertellen wat mijn meerwaarde is!